Sarışın Escort Bayan Serenay

Bayan escort O kadar… Seans birliktelikler bende bu nedenle de çok değerlidir. Biter hemen işim, paramı alırım yoluma bakarım. Erkeklerle de uzun zaman bir araya gelince emek veriyorsun ya resmen ilmek ilmek hem de!

O nedenle de ben o emeğin değeceğini düşünmediğim erkeklerin asla kadını olamam. Eğer erkekler benden değer bekliyorlarsa o zaman bana neden bunu yapmam gerektiğini de göstermeliler ama zor değil.. ne de olsa benle Bayan escort olduğum zaman sık sık zaman geçirebilirler, yapabilirler.

Bu sırada da aşklarını bana yavaş yavaş verirler. E ben de alırım tabii ki, aşk karşısında (özellikle de) kadınlar her zaman savunmasızdır. Ben de bu noktada sıradan bir kadınım! Erkeklere hemen teslim olabilirim. Okul da başladı, ilk sene ve 19 ya ben bu nedenle de heyecanlıyım! Heyecan iyidir ama zaten heyecan sevmesem araba escort bayan olmam!

Bu işte de zaman geçirme nedenim Bayan escort değil mi? Evet, öyle!

Yahu bazı erkeklerin yanında ben kendime sorguda gibi hissediyorum! Allah korusun hiç sorgulanmadım ama filmlerde falan da görüyoruz ya! Hele de bir grup görüşmesindeki erkekler bu karakterde çıkmışsa karşıma o zaman çapraz sorgu da diyebilirim ama olay ne kapalı escort bayan olmam!

Yahu hilkat garibesi yok karşında normal bir kadın var. Kadınların tamamı bu şekilde yaklaşıyorlar gerçekten de ama erkeklerin de hiç de az denilmeyecek kadarı beni benle iken bir de eleştirme durumunu seçebiliyorlar ama bu durum çok saçma oluyor.

Özellikle de bu durum demektir ki erkeklere benim kapalı Bayan escort olarak ilk izlenimim kötü. Erkeklerde olduğunda bu durum daha da acayip oluyor ne de olsa zaman geçirdikleri kadınla birlikte olmayı kendileri istemiş ve gerçekten de deliler gibi de sevişmişler. Hayır sevişmelerden önce de olsa bu sorgu o zaman sanırım beni kaybetme durumları var ya bahsetmezler.

Ben 21 yaşında kadınım, bir şey diyeceğim belki de inanmayacaksınız hayatımı her zaman kendim gibi yaşadım ve bu durumdan da o kadar memnunum ki! Eleştiri sevmem ve ben de zaten kimseleri eleştirmem, insanlar bu durumu ben nasıl yapmıyorsam bana da yapmamalıdır. Sorun sorun sorun ve gerçekten de artık adam gibi adamları al sakla ve sadece onlarla ol Handan dedirtti bana! Sen o adamlardansan sevinebilirsin…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

seks hikayeleri | manavgat escort | pendik escort | belek escort | escort | kurtkoy escort | maltepe escort | tuzla escort |